Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Tutvuge meie andmekaitsetingimustega.

Andmekaitsetingimused
loading...
Menüü

Vali objekti(de) asukoht

  Maakond Linn Piirkond Valitud piirkonnad
 
  • Harju maakond
  • Ida-Viru maakond
  • Järva maakond
  • Jõgeva maakond
  • Lääne maakond
  • Lääne-Viru maakond
  • Pärnu maakond
  • Põlva maakond
  • Rapla maakond
  • Saare maakond
  • Tartu maakond
  • Valga maakond
  • Viljandi maakond
  • Võru maakond
  • Tallinn
  • Viljandi linn
  • Pärnu linn
  • Tartu linn
  • Jõhvi vald
  • Vormsi vald
  • Paikuse vald
  • Sillamäe linn
  • Haapsalu linn
  • Tapa vald
  • Rakvere linn
  • Paide linn
  • Saue vald
  • Viru-Nigula vald
  • Harku vald
  • Kohtla-Järve linn
  • Kuusalu vald
  • Tori vald
  • Narva linn
  • Võru linn
  • Türi vald
  • Rae vald
  • Vinni vald
  • Kunda linn
  • Tarvastu vald
  • Tartu vald
  • Saarde vald
  • Karksi vald
  • Jõelähtme vald
  • Saku vald
  • Viimsi vald
  • Toila vald
  • Haljala vald
  • Sauga vald
  • Ülenurme vald
  • Halliste vald
  • Kõpu vald
  • Anija vald
  • Lüganuse vald
  • Vaivara vald
  • Häädemeeste vald
  • Kohila vald
  • Muhu vald
  • Kambja vald
  • Luunja vald
  • Nõo vald
  • Võru vald
  • Loksa linn
  • Maardu linn
  • Narva-Jõesuu linn
  • Sindi linn
  • Tõrva linn
  • Kiili vald
  • Väike-Maarja vald
  • Räpina vald
  • Märjamaa vald
  • Peipsiääre vald
  • Põltsamaa vald
  • Kehtna vald
  • Viljandi vald
  • Vigala vald
  • Aaspere küla
  • Ahtme linnaosa
  • Allaste küla
  • Alliku küla
  • Annelinn
  • Aravete alevik
  • Arkma küla
  • Aruküla alevik
  • Eametsa küla
  • Edise küla
  • Haabersti linnaosa
  • Haabneeme alevik
  • Holstre küla
  • Ihaste
  • Ilmandu küla
  • Iru küla
  • Jaama küla
  • Jakobimõisa küla
  • Järve linnaosa
  • Jõhvi küla
  • Kambja alevik
  • Karksi küla
  • Karlova
  • Käru küla
  • Karula küla
  • Katase küla
  • Kelvingi küla
  • Kesklinn (Tallinn)
  • Kesklinn (Tartu)
  • Kiili alevik
  • Kildu küla
  • Klooga alevik
  • Kloogaranna küla
  • Kohila alev
  • Koigi küla
  • Kolga alevik
  • Kõpu alevik
  • Kristiine linnaosa
  • Kulli küla
  • Kuru küla
  • Laadi küla
  • Laagri alevik
  • Lasnamäe linnaosa
  • Laulasmaa küla
  • Leesi küla
  • Lehmja küla
  • Lehtse alevik
  • Liikva küla
  • Liimala küla
  • Lilli küla
  • Lohkva küla
  • Lohusuu alevik
  • Loo alevik
  • Mähma küla
  • Manniva küla
  • Mäo küla
  • Meeksi küla
  • Meremõisa küla
  • Metsanurme küla
  • Muraste küla
  • Mustamäe linnaosa
  • Mustametsa küla
  • Muuga küla
  • Nehatu küla
  • Nõgiaru küla
  • Nõmme linnaosa
  • Nõo alevik
  • Oisu
  • Õisu alevik
  • Olustvere alevik
  • Oru linnaosa
  • Õssu küla
  • Päide küla
  • Paikuse alevik
  • Palupera küla
  • Papsaare küla
  • Patika küla
  • Peetri alevik
  • Peetrimõisa
  • Peetrimõisa küla
  • Pirita linnaosa
  • Poaka küla
  • Põhja-Tallinna linnaosa
  • Pringi küla
  • Puhja alevik
  • Puiatu küla
  • Raadi-Kruusamäe
  • Ramsi alevik
  • Randvere küla
  • Rohuneeme küla
  • Ropka
  • Ropka tööstusrajoon
  • Saku alevik
  • Särevere alevik
  • Sauga alevik
  • Saustinõmme küla
  • Savikoti küla
  • Sinialliku küla
  • Soe küla
  • Soinaste küla
  • Soodevahe küla
  • Soomevere küla
  • Sõrve küla
  • Supilinn
  • Tabasalu alevik
  • Tammelinn
  • Tammiste küla
  • Tänassilma küla
  • Tila küla
  • Tiskre küla
  • Tootsi alev
  • Tõrvajõe küla
  • Tõrvandi alevik
  • Tõstamaa alevik
  • Tuulna küla
  • Uhti küla
  • Ülejõe
  • Univere küla
  • Unukse küla
  • Vahi küla
  • Vaksali
  • Valjala alevik
  • Valkla küla
  • Valma küla
  • Vana-Võidu küla
  • Vanaveski küla
  • Vardi küla
  • Variku
  • Vaskjala küla
  • Veeriku
  • Veibri küla
  • Veskitaguse küla
  • Viiratsi alevik
  • Viru-Kabala küla
  • Viti küla
  • Võle küla
  • Võsu alevik
  Võimalik valida mitu piirkonda! Taasta asukohad Valmis
Täpsem kinnisvaraotsing

Digiturundus muudab kinnisvaraäri

Kõik on mõõdetav – see on minu nägemus digiturundusest. Digiturunduses tekivad probleemid siis kui kliendid rändavad välja digitaalsest ökosüsteemist, oskamatusest andmeid lugeda ning neidsamu andmeid ära kasutada.

Selles artiklis jagan Teiega kogemusi oma esimesest aastast töötades digiturunduse spetsialistina kinnisvarafirmas, koos sellega tulenevate väljakutsetega.

Kas lõikad seda, mida külvad?

Üha enam panustavad kinnisvarafirmad orgaanilise külastatavuse kasvule. Toodetakse artikleid, podcaste, uudiskirju jne. kuna ei suudeta võistelda kinnisvaraportaalidega ainuüksi objektide arvuga. Tänu turul kinnisvarafirmade üleküllasusele, pead olema suutlik end näidata kui professionaalsena ning tekitama lisaväärtust, et inimesed usaldaksid sind oma elus ühe tähtsaima etappi läbides.

Aga kas sa oled mõõtnud ka oma toodangu edu? Ma ei mõtle ainult klikkide ning külastuste arvu, mille teeniksid välja mõne väikesemahulise massimeedia kampaania või Facebooki boostiga, ilma artiklisse panustamata. Pean silmas pikaajalist edu, kuidas see investeering on sinu lehekülje tähtsust tõstnud otsingumootorites. Google Search Console-ga näed, mis muutusi orgaanilises külastuses on sinu lehekülje optimeerimine ja SEO toonud. See on ka ülimalt oluline tööriist, mida kasutada oma veebilehe arendajaga kooskõlas, et aidata tõsta oma lehekülje nähtavust. Selle tööriistaga saab ka palju enam teha aga kui hakata kirjutama kasvõi baasvõimalustest, saaks igal teemal eraldi artikli kirjutada.

Kes sa oled, kuhu sa lähed ja kuidas sinna sattusid?

Mis on kliendi digitaalne jalajälg sinu veebilehe ökosüsteemis? Tänu Google Analytics, GTM, Pixel jt. kasutamisele saame jälgida millest meie klient on huvitatud. Olenevalt, millist teenust või kodu meie külastaja otsib, saame ka teha paremaid soovitusi. Kui klient otsib 3-toalist kodu Tallinnas on talle mõtetu sööta ette reklaami Tartu 1-toalistest. Andmeid analüüsides näeme, kus külastajad on surfanud, segmentidega näeme kuidas gruppide käitumisi, mis nuppe vajutanud jne. GTM aitab läbi sündmuste paika panemisega saada detailsem, kui ka kergemalt arusaadava ülevaate oma külastajate käitumisharjumustest. Kui kaugele inimesed hiirega rullisid su lehel, kas nad hiirega jooksid üle mõne lingi, ilma klikkimata ja palju muud. GTM-I põhifunktsioonid on ka tänapäeval tehtud piisavalt lihtsaks, et lihtsamaid funktsioone jälgida. Need tööriistad töötavad peamiselt arusaadava müügitunneli loomiseks ning ROI (Return On Investment) mõõtmiseks ja klientidest segmentide loomiseks, mis aitab neile ajakohasemat reklaami luua või mõista, millest nad hoolivad.

Saba ei käi vaid eesli taha

Kui teha turundusotsuseid siis on küsimus, kas pritsida raha ja vaadata kas midagi tuleb tagasi kah või proovime panna õige inimese kokku talle sobiva tootega. Külastajate koondamine segmentidesse on oluline nii infot analüüsides, kui ka turundustegevusi planeerides. Läbi Pixeli ning Google Ads-i saame tekitada reklaami jaoks segmente, olles võimelised pakkuda oma reklaamidega tõelist väärtust inimestele.  Näiteks, kes on otsinud meie kodulehel maja või suvilat on suurema tõenäosusega huvitatud ka artiklitest, mis puudutavad aiandust. Analüüs võib sellistel gruppidel olla sama tähtis, olen omast kogemusest näinud kuidas iOS kasutajate konversiooni määr on 1000 inimese pealt x3 suurem kui teiste operatiivsüsteemide kasutajate, seega on kindel kas panustada neile reklaamiga rohkem või kirjutada vastav script, mis muudab Google Ads-is reklaami panustamise maksumust olenevalt ROI muudatustele. On ka olemas mitmeid teisi kolmanda osapoole kasutajabaaside tarkvara aga nendest ehk pikemalt tulevikus.

Andmed, andmed ja veelkord andmed!

Julgen öelda, et äris on esmatähtis info. Kui “Ülevaade” on sul kõige enam kasutatud nupp andmete analüüsimisel, ei pruugita oma tegeliku kliendi harjumusi teada ja nõnda nii mõnigi kuldveen võib jääda märkamata. Kui peaks tekkima anomaaliaid andmetes, peaksid olema ka suutlik neid põhjendama. Alati ei ole ka kõik sinu süü, turg võib muutuda, CPC hind võib lennata lakke nagu nägime GDPR-I väljatulekuga, algorütmide muutus jne. Tihtipeale aga on võimalik välja võtta täpselt, mis võis katki minna või kas on ühel või teisel moel andmete kadu.

Probleemide tekkel ning ülemusele aru andes ei ole “ei tea” vastus. Kui teed uue kampaania, mille tulemused ei ole teada ning võib implementatsiooniga kaasneda palju probleeme, saad märkimisväärsete andmete kõikumise korral peale panna hoiatused, mis saadavad e-maili vastavalt sinu poolt sätestatud argumentidele. Andmeid saab aga koguda ainult siis kui sa teed teste. Kui üks grupp töötab ning ROI on kõrge, muidugi jätka selle kasutamist. Facebookis ning Google-is aga soovitan alati mingi osa eelarvest kasutada eksperimenteerimisele. Tekitage sarnaseid segmente, Google Ads-is on ka võimalik teha eraldi eksperimente oma kampaaniast, kus saate mängida oma kampaania sätetega ning hiljem eraldi analüüsida tulemusi, oma praegust kampaaniat puutumata. Soovitaksin jätta kampaaniate testiperioodiks ~6 nädalat, kus saate ka oma eksperimente optimeerida ning boostidele ~1-2 nädalat, olenevalt loomulikult eelarvest.

Digitulevik kinnisvaras

Kinnisvarafirmas digiturundust tehes olen leidnud kaks suurt väljakutset, mille ületamiseks teeme täna kõvasti tööd. Üks neist on tõsiasi, et suur osa kliente on siiski kõne usku. Nimelt, võivad digikanalitest tulnud andmed vahel valetada, kuna klient on sattunud meie müügitunneli lõppu aga siis võtab kätte telefoni ja nähtavat konversioon sellest kanalist ei tulnud (kui just ta numbri peale ei vajuta telefonis surfates). Peale seda on ta meie digitaalse müügitunneli lõpus olevas segmendis ja võtame kui sooja kontakti aga tegelikult on ta konversiooni ära teinud. Mitu korda ta nägi meie bannerit? Mille peale ta vajutas? Seda on tagantjärgi inimeselt võimatu välja uurida. Teiseks on müügivihjete genereerimine. Me hakkame peatselt teenust pakkuma uuele põlvkonnale, kes tahaks, et tema eest tehakse asjad ära aga samas imeb informatsiooni internetist nagu käsn. Ma ei soovi ka sellega kellegi poole näpuga näidata, kuna ma olen ka ise osa sellest tulevast põlvkonnast. Kodu müük on intiimne ning maaklerile peab maksma, seega otsitakse informatsiooni, kuni tuntakse enam-vähem suutlikuna ise see protsess läbi viia. Tuleviku väljakutse kinnisvara digiturunduses on müügitunneli ehitamine nii lollikindlaks ja lihtsaks kui võimalik, et sellel lühikesel perioodil mil inimene kodu ostmist või müümist plaanib saame abikätt pakkuda. Nende kahe väljakutse lahendamine ei ole kerge aga me näeme igapäevaselt vaeva tuleviku kindlustamise ning suurepärase teenuse pakkumise nimel.

Galerii

Kommentaarid

Liitu uudiskirjaga

Facebook

Instagram

Arhiiv

 

Tallinn Arco Vara Pluss esindus

Tallinn, F.R.Faehlmanni tn 8, 10125+372 504 3031 pluss@arcovara.ee Vaata esinduse lehte

Pärnu Arco Vara esindus

Pärnu, Rüütli 47, 80010+372 447 1430 parnu@arcovara.ee Vaata esinduse lehte

Narva Arco Vara esindus

Narva, P. Kerese 2, Narva, 20304+372 35 77 227 narva@arcovara.ee Vaata esinduse lehte

Põltsamaa Arco Vara esindus

Küsi, mis Su kinnisvara väärt on?

Küsi, mis Su kinnisvara väärt on?